péntek, június 27

Roló lehúz!

Ne ijedjetek meg. Nem zárom be a blogot, csak jól megérdemelt pihenésemnek kezdek bele. Vagyis, ha őszinte akarok lenne, már el is kezdtem! :)
Már második napja vagyok szabin. Igaz eddig csak pakoltam, és pakoltam....


Az eredmény egy hatalmas massza az ágyon és a fejemben... jajj nem tudok én ruhát pakolni. Nekem az egész szekrényem kell! :D Pedig most nagyon kell tudnom keveset vinni, keveset pakolni? Hogy miért? Nem árulom el, legyen meglepetés. :)
Jelentkezem remélhetőleg minden nap, és megtudjátok, hogy merre és mit csinálok! Valamit elárulok: egy régi álmomat váltom valóra!
Mától 9-10 napig a facebookomon vagyok elérhető. Figyeljetek és keressetek, ok?

Ígérem, ha visszajöttem újult erővel kezdünk mindbe bele. Lesz minden, ami eddig, sőt már most tudom, hogy lesz nálam egy csudaklassz játék is!
Szóval nem elfelejteni engem! OK?


XOXO

1 megjegyzés: