péntek, augusztus 15

Szépülj és nyerj!




Esik az eső, nyűgös vagy és már a shoppingolás sem tesz boldoggá? Mit lehet ilyenkor tenni? Én ilyen esetekben kényeztetem magam egy kicsit. Elmegyek fodrászhoz, masszázsra vagy kozmetikushoz. Legutóbb meghívást kaptam egy kozmetikushoz, hogy menjek el hozzá, próbáljam ki, és írjam le mit tapasztaltam.
Gyöngyi írt egy levelet, hogy olvassa blogom, és ő kozmetikus, és szeretne megvendégelni egy kezelésre. Őszinte leszek először kicsit szkeptikus is voltam, és aggódtam is, mert a kozmetikusom jó barátnőm, és nem akartam megbántani, de egyeztetés után elengedett.


A szalonhoz vezető utat nagyon élveztem, mert a Váci utcán kellett végigsétálnom, ráadásul közben ráleltem egy helyre, ahol kis hibás márkás cuccokat lehet olcsón venni…naná, hogy benéztem és vettem egy cicás felsőt.
A kezelő helységben – ami nagyon hangulatos, félhomályos, rattan bútoros volt – egy nagyon kedves, nyílt szívű és laza lány fogadott. Ez megnyugtatott, mert az ilyen helyeken folytatott “alibi” beszélgetések néha olyan furik szoktak lenni. (És te mit dolgozol…férjnél vagy?? stb.) Hát mi semmi általánosról nem beszéltünk. Kicsit olyan volt, mintha mindig is hozzá jártam volna.




Gyöngyi egy éve megunta, hogy a termékbeszerzője nem megbízható, és nem elég innovatív, így elkezdett kutakodni a neten és rátalált egy olyan termékcsaládra, amit akkor még nem sokan használtak Magyarországon. Kipróbálta és a nagyon jó visszajelzések miatt azóta is ezzel dolgozik. Ez a termék az Oshiaree. Ez egy dél-koreai termék, amitől elsőre lehet, hogy megijedtem volna, de több mint egy éve koreai BB krémet használok, így tudtam, jók a szépségápolásban. Amúgy az Oshiaree termékek  közt van olyan mi hyaluronos, van csiganyálas, templomi vipera mérgét tartalmazó, de akár kaviáros is. Ezek a termékek minden korosztályt és bőrtípust kielégítenek, akár a kozmetikai kezelésről, akár otthonápolásról beszélünk.


A kezelés minden pontjáról kaptam egy magyarázatot. Mit, miért és mennyi ideig. Nem volt semmi váratlan esemény, ami jó volt, mert nem szeretem ha a testem bármely pontját eszköznek tekintik. (Orvosnál is szeretem, ha mondják, mit csinálnak, és miért) Amúgy a kezelés minden fázisa érdekes és újszerű volt számomra. Sminklemosás és bőrtisztítás után hidrabráziós  eszközzel (eltávolítja az elhalt hámréteget, kifordítja a lágy faggyút) távolította el Gyöngyi az elhalt hámsejteket. Ezt úgy kell elképzelni, mint egy borotvát. :) Nem volt fájdalmas, inkább bizsergető. Ezután jött a  gőzölés, majd a nyomkodás…. Na ok…ebben nem volt semmi új. Szerencsémre nincs sok nyomkodnivaló rajtam…de akkor sem ez a kedvenc részem. De kinek az? Ezután kaptam egy tűnélküli mezoterápia gépi kezelést. (Ma a kozmetikában ezzel tudják a legmélyebre bejuttatni a hatóanyagot, egészen a kezdődő sejtekig jutnak be.) Kicsit az iontoforézishez hasonlított, de mégis más volt. És a bőröm utána tényleg ragyogott! A kezelés befejező aktusa, a masszázs mindenért kárpótolt. Minden jót magába foglalt. Finom kencéket, hosszú időt, különleges masszázst (nyakam és a hátam felső fele is át let masszírozva), és teljs ellazulás….kb. majdnem elaludtam a végére.  Az, hogy utána kaptam még egy záró pakolást is, már tényleg hab volt a tortán! A bőröm rettentő hidratált, rugalmas és szép let let a végére. A vicc – most jössz a kozmetikustól, vagy most mész a kozmetikushoz – egyáltalán nem volt igaz rám, látszott, hogy most jövök! Szép voltam, kisimult és kipihent! :)


 Gyöngyi amúgy  az Oshiaree termékcsaládok egyes termékeit és a kezeléseket úgy állítja össze, hogy az a bőrtípusnak és igényeknek leginkább megfeleljen. Van, hogy csak egy termékcsaládot használ, de van, hogy keveri azokat. Mindig a legjobb és leghatékonyabb megoldásokat keresi.

És nyugodtan keressétek fel és meg, mert alap kozmetikai kezeléseken kívül még rengeteg dolgot csinál: mikrodermabrázió, sminktetoválás, gyantázás, tinikezelés, fül-orr-köldök ékszer behelyezés, sminkoktatás, sminkelés minden alkalomra, szempillafestés, szemöldök festés-igazítás.



És képzeljétek, Gyöngyi még azt is felajánlotta, hogy a lelkes olvasóim közül valakit meghívna egy ingyen sminkoktatásra! :)Szóval aki most végigolvasta ezt a hosszú bejegyzést, majd helyesen válaszol (e-mailben) a következő kérdésekre, és még a szerencse is melléáll (a jó válaszadók közül sorsolok), az ingyen és bérmentve részt vehet – velem együtt – egy sminkoktatáson. 
  
1.   Mi a neve a termékcsaládnak, amivel Gyöngyi dolgozik? 
2.   Milyen eszközzel távolították el az elhalt hámsejteket az arcomról? 
3.   Sorolj fel 3 dolgot amit még igénybe vehetsz Gyöngyi szalonjában! 
4.   Mi a szépságszalon neve, és hol található?

A válaszokat (a nevetekkel – mert az az e-mail címből nem mindig derül ki) küldjétek el a
anaswardrobe@gmail.com címre.  A válaszokat 2014. augusztus 20-ág varom, sorsolni 21-én fogok!
Olvasd el újra a cikket, látogasd meg Gyöngyi facebook oldalát (link a fotója alatt), válaszolj a kérdésekre helyesen, és reménykedj, hogy te leszel az, akivel együtt tanulunk sminkelni! OK? Utána még egy kávézóba is beülhetünk!


Pataki Gyöngyi Kozmetikus facebook oldala

XOXO
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése