péntek, február 1

Az új kabátom

 Legutóbbi turizásomkor úgy indultam, hogy a kabátokat jól átnézem, hátha találok valami szuper kis darabot. Hááát találtam...rögtön hármat is. És ekkor kezdtem azon gondolkodni, hogy hoznom kellene kabátos bejegyzéseket is, hiszen nem is ismeritek a kabátjaimat. Pedig van egy pár! Konkrétan annyi, hogy a beépített szekrényt 95%-ban én uralom. A drága kis férjemnek 3 kabátja van (na abból is csak kettőt hord). De nekem...??? húú meg sem merem számolni. :)
A lényeg a lényeg, hogy olyan télies kabátom, ami nem annyira meleg és hosszú, nem volt. És gondoltam több tízezret nem adnék ilyenért, de ha a turiban találok, akkor veszek. Ezen kívül barna kabátot is szerettem volna, mert az csak dzsekisben volt a szekrényemben. Csinibb barna szetthez nem volt kabátom! (Ezt most nem hiszitek el, ugye? Pedig így volt!) Találtam is egy kis barna kabátot, ami csak gombcsere után siránkozott, a barátnőm meg ezt a kék kabátot ajánlgatta nekem. Láttam, hogy az a fajta, amit nem is tudok mosni otthon, meg hát kék...kell ez nekem??? Na gondoltam felpróbálom, és ekkor szerelmes lettem bele. Cuki és tengerészes! Szóval megvettem.
Alig vártam, hogy felvehessem, így gyorsan elvittem a tisztítóba. Ott majdnem szívinfarktust kaptam, mikor közölték, hogy 2300 Ft-ért tisztítják ki. majdnem felkiáltottam, hogy "De hát a kabát nem került annyiba!" Persze tisztítani akkor is kell, ha ingyen kapom, meg akkor is, ha veszem 20 ezerért, ugye? De ott hirtelen elhűltem! :)))
Hosszú értekezésem lényege, hogy van egy cuki tengerészes kabátom, amihez még ott frissen egy pamut tengerészes, szegecses szoknyát is turiztam. :)
Nektek tetszik?
XOXO

 


 
   
 
 
 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

2 megjegyzés:

  1. télen is csini tengerészcsaj vagy! ;)

    VálaszTörlés
  2. TURIZNOM KELL!!!!!!!!!!!!!!!! Annyira kedvet kapok rá, ha ide tévedek ...

    VálaszTörlés