péntek, február 15

Végre lefotóztuk!


Ezt a blézert már jó rég turiztam, és mindig akkor vettem fel, amikor nem készült fénykép rólam. Tulajdonképpen nem is én turiztam, hanem a barátnőm, és először azt hittem, csak azért mutatja nekem a turiba, hogy jót röhögjek rajta (mert ezzel szórakoztatjuk magunkat a turiban!), mert első ránézésre olyan ódivatú vacaknak tűnt. Aztán megnéztem jobban, és rájöttem, hogy ez egy remek darab. Várom a tavaszt, amikor jobban fog érvényesülni ez a darab, de már most nagyon szeretem. Nem túl meleg, nem hosszú az ujja (ami azért jó, mert a munkában sem zavar), és különleges mintája van. Még nem tudtam pontosan beazonosítani, hogy kis virágok levelek, vagy szitakötők vannak rajta, de én magamban csak bogaras blézernek hívom a ruhadarabot. Szóval a szitakötők felé hajlok! :)))
XOXO

 




A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu
Deichmann: www.deichmann.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése