hétfő, február 18

Szottyadt vasárnap


Nem tudom, ki hogy volt vele, de nekem a vasárnapi időjárás nagyon nem esett jól a szombati után. A szombati napsütés teljesen motiválóan hatott rám, míg a vasárnap nagyon demoralizálóan. Azt hiszem ez látszik az arcomon, hogy még nevetni sem volt kedvem.
Amúgy a csillogó vastag ékszereimet már régebben vettem, de valahogy elfelejtődtek. Miután szombaton rendet tettem, és selejteztem az ékszerek közt, elhatároztam, hogy most már hordani kell ezt a csodát. Olyan ez, mint a kalap, hogy megvettem, és valamiért nem merem felvenni. Nem azért, mert félős vagyok, csak annyira még sem érzem magaménak. Pedig ebbe a típusú ékszerbe bele voltam bolondulva! :)))
Tudom, hogy harsány, és vad, de tetszik, úgyhogy marad!
Szerintetek milyen?
XOXO

 





A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu
Ázsia center: http://www.asiacenter.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése