szombat, február 2

Meglepő



Ez a mellény nagyon megtetszett a turiban, de nem igazán tudtam mikor és mivel fogom felvenni. Aztán tegnap reggel megvilágosodtam. Rájöttem, hogy vékony övvel és magas talpú cipővel kell felvennem,  mert ezt a laza.nyúlott cucc hatást mindenképp oldanom kell csinos kiegészítőkkel. Azt hiszem sikerült, és egy meglepő, de nőies szettet hoztam össze. :)
A csizmát még mindig imádom, szuper kényelmes és csini egyben. Már csak annyi a baj, hogy ha felveszem magasabb vagyok a férjemnél. De amíg őt nem zavarja, addig engem sem! :))
Kaptok egy kiegészítő képet, hogy megmutassam, miként bújtattam az övet keresztül a extra lukacsos mellényen. Tetszik az ötlet? :)))
XOXO

 

 


 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Orsay: www.orsay.com 
Deichmann: www.deichmann.hu
EvE Ékszer: www.evekszer.hu

5 megjegyzés:

  1. Hát...a felső képen nem rossz. De amint látszik, hogy ilyen bő az oldala, olyan, mintha összenyomtak volna.

    VálaszTörlés
  2. nekem is a felső kép a bejövős, bár nagyon rafinált az alsón az övbújtatás, de így már nekem nem tetszik annyira. nem lehet máshogy trükközni vele? (bár ez is akkora csel, sosem jutott volna eszembe :D)

    VálaszTörlés