kedd, február 19

Le a kalappal?


Végre megmutatom az új kalapom, ami nem is annyira új. Most is csak azért vettem fel, mert piszok koszos volt a hajam. :)))) Nekem tetszik, mert vicces és kirívó. Persze szeretnék olyan nôcis nagykarimájút is (meg igen, toronyórát lánccal is!)
Tegnap amúgy sikerült kb. 10-11 órát dolgoznom, így nagyon fáradt voltam este. Hazaértem és csak annyira volt erőm és időm, hogy a Cindynek egy keményebb 60 perces erősítős tornáját megcsináljam. Most kezdem érezni itt ott, hogy valami újat csináltam! Talán nem meglepő, hogy ennyi munka, majd tornázás után összeestem este (ja merthogy még ráadásul gyümölcsnapom volt), és azt sem tudom, mikor és hogy kerültem az ágyba! :)))
Nektek tetszik a kapalom?
XOXO


A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu
Ázsia center: http://www.asiacenter.hu/

2 megjegyzés:

  1. valamiért nem vagyok kibékülve a kalapok 99%-val, de sejtem, h a hiba bennem van. (pedig pl. a pasi is imádja/imádná, az elején mindenfélét aggatott rám, de már megszokta, h nem tetszenek. pedig a sapkákat imádom...

    VálaszTörlés