szerda, augusztus 29

Mustár és kék

{felső: turkáló | szoknya: turkáló | öv: turkáló | papucs: firenzei piac}
 Imádom most ezt a színösszeállítást. A kis felsőt (ami nagyon érdekes összeállítás, mert pamut az anyaga, de a buggyos ujja vászonból van) és az övet a Hádában turiztam. Szerintem később sötét farmernacival is ki fogom próbálni ezt a szettet, mert jó. Csak el ne felejtsem!
Viszont a hajammal nagyon nem vagyok kibékülve!!! :( Fel is hívom a fodrászomat, mert most már kicsúszott a kezem közül az iányítás. Egyszerűen nem áll sehogy,  csak ha összefogom. A nyár is meggyötörte, és már lenövésem is van. Erről jut eszembe! Ti milyen gyakran jártok fodrászhoz? Csak vágattok? Otthon vagy fodrásznál festettek?

1 megjegyzés:

  1. imádom a mustársárga színt, a kékkel pedig remekül mutat! ;)
    múlt héten rendeztünk 4 gimis barátnőmmel turi-partit, én is majdnem lecsaptam egy hasonlóan szép darabra, de végül egy barátnőmnél landolt, mert az eredeti gazdája extra izzadós pólónak titulálta, így inkább a (nálam) kevésbé verejtékező barátnőnek passzoltuk át.
    otthon festek magamnak, régen 3 hetente, ma már lusta vagyok (és unom is, hiszen 13 éve festem a sajátom is), szóval 4-5 hetente szánom rá magam. fodrászhoz általában évente járok, hamarost megyek is lecsapatni vagy 15-20 centit, most megint vállig érőre vágyakozom.

    nemrég akartam is írni, h hová tűnt szőkeséged, de aztán kimaradt. szerintem a szöszkeség jobban illik hozzád. ;)

    VálaszTörlés