kedd, szeptember 2

Végre!

Már nagyon rég szerettem volna egy sötétkék farmeringet. De – mint azzal gondolom ti is szembesültetek már – kb. aranyárban mérik őket. Nem is értem, hogy mi kerül 8-10 ezer forintba egy ingen? ja persze: most divatos. :D A lényeg a lényeg, hogy múlt héten szabin voltam, és belvárosban kószáltam. Bementem a Vígszínház közelében a Terranovába, és ott találtam 5-6 ezerért ilyen inget. Nézegettem, gondolkodtam ...majd jól lebeszéltem magam. Az üzlet melletti turiba is betértem, ahol 2000 Ft-ért vettem ezt az inget. Vahúúú. Nincs rajta semmi minta és koptatás (azaz van még benne lehetőség), és egy kicsit bő is, de nekem pont megfelel, és ez a szett már olyan nagyon rég benne volt a fejembe! Nagyon örülök, hogy megmutathatom! :))))))))))



 
 
XOXO
 




..................................................
Csizma: Dechatlon
Leggings: Calzedonia
Ing: Turkáló
Kabát: Tchibo
Lánc: SK
Táska: Zara

1 megjegyzés:

  1. én is imádom a farmeringeket, de tényleg elképesztő, hogy milyen összegeket képesek elkérni érte. Tavasszal nagyon nagy szerencsém volt, kettőbe is akciósan futottam bele.
    :)

    VálaszTörlés