csütörtök, január 26

Leirigyelt szettek


Ha már előző postomban leirigyeltem Angelina Jolie cuccát, akkor elárulom, hogy nagyon sokszor szoktam az alapján öltözni, amit egy filmben látok. Vagy sokszor álmodozom arról, hogy ilyen cuccot én is elfogadnék! Miket irigyeltem eddig le?

Pretty Woman pöttyös ruhája (by Julia Roberts)
A kalapot köszi nem kérem, no de a ruhát! Imádnám!!! Fagyizni járnék benne kora nyáron, vagy késő ősszel, és szigorúan a kedvencemet nyalnám: Cookies, Balatonszárszón Szabi fagyizójában! :)

Zene és Szöveg mintás ruhája barna csizmával (by Drew Barrymore)
Pár tavaszi-őszi  ruhámat azóta hagyom néha télen is szekrényben, mióta ezt a filmet láttam. Vastag harisnyával, hosszú ujjú toppal/garbóval és csizmával nagyon jól mutatnak!

Kellékfeleség belépőruhája (by Jennifer Aniston)
Aniston kisasszonytól sok mindet irigylek (a haját!!!!), de ez a cucca.... Persze ki ne állmodozott arról, hogy egy kő gazdag pasinak kell segítenie, és az elviszi a Gucciba shoppingolni! Én igen!


Ház a tónál piros kabátja (by Sandra Bullok)
A házat és az egész különleges történetet is irigylem. De a kabátot is!

Ilyen a formám kismamakabátja (by Jennifer Lopez)
Ha egyszer majd kismama leszek szeretnék olyan csinosan öltözködni, mint a lány ebben a filmben. Ez a kabátja különösen tetszik. Egyfelöl a tavasz illatát érzi az ember lány az orrában, mert ilyen ujjú kabátot csak akkor lehet felvenni. És még állapotos is vagy? Húúú ez együtt csuda klasz lehet! Hát még ilyen kabátban!

Ti kiről mit irigyeltetek már le, vagy melyik film szereplője ihlett meg benneteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése