péntek, január 27

Zöld sárga, zöld sárga, Csingacsukk pávája

Hobo dalszövegét Vogáék így fordították ki, és hát persze hogy bennem ez ragadt meg! :)
Hogy miért jutott ez eszembe? A tegnapi szettem topja, táskája és gyűrűje szerintem egy megosztó szín. Valaki szerint ZÖLD, valaki szerint SÁRGA. Szóval ez a Csingacsukk pávája! :)))



Na de őszintén: Szerintetek ez milyen szín???

Ha a vitát nem is tudom eldönteni, egy biztos: IMÁDOM!!!



PS: Kerestem a neten csingacsukk pávájáról képet, de nem talláltam :))))


6 megjegyzés:

  1. Mi világitós zöldnek hivjuk. De itt lime zöld a "hivatalos" elnevezése.

    VálaszTörlés
  2. Lime zöld elnevezésbe már futottam tévesen. Szerintem az zöldebb. Én a babánzöld elnevezést hallottam már rá, ami egész kifejező, mert ugye a banán az sárga! :)

    VálaszTörlés
  3. anizs-zold franciarol visszaforditva, ne kerdezd miert :)))

    VálaszTörlés
  4. Eva nem kérdezek semmit, de tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. ez konkrétan a kislibafos szín, bár be kell valljam, még sosem láttam olyat (mármint kis libának a pottyantását:) De én is szeretem, csak nem tudom hordani, mert sápaszt:(((

    VálaszTörlés