vasárnap, január 20

Kis piros

Pénteken nagyon boldog napra ébredtem. Ráálltam a mérlegre, ami 3 kilóval kevesebbet mutatott, mint január 1-jén. Egész napomat bearanyozta ez az információ. Rám nagyon motiválóan hatnak az ilyen kis (vagy nem is annyira kis!) dolgok is. :) Ilyenkor kedvem van csinibe öltözni, mint ahogy most is tettem. Hozzáteszem tárgyalni mentünk valahová, így csinosnak is kellett lennem, de most legalább kedvem is volt hozzá.
Ami sajnos nem látszik a képen, pedig a szett szempontjából fontos, hogy a blézerem bélése pont olyan állatmintás, mint a harisnyám. :) Tudom sokan közületek nem annyira rajonganak az állatmintáért. Megsúgom, nekem is van egy lélektani határ, ami még belefér, és van ami nem. nektek mennyi fér bele állatminta ügyében?


XOXO

 
 
   
 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az összeállítás! :) Én személy szerint szeretem az állatmintás holmikat, persze az ésszerűség határain belül. De a te szetted természetesen ezen a határon belül van, a harisnya mintája csak izgalmasabbá teszi az összhatást :)

    VálaszTörlés
  2. Állatminta ide vagy oda, tetszel így! ;)
    És gratulálok a -3-hoz, hajrá-hajráááááá! :)
    Én egyáltalán nem szívlelem az állatmintás dolgokat, mármint a párdus és társait, se színe se a mintázata nem jön be, meg eléggé sok helyen előfordulónak is gondolom és sosem szerettem a bárkin szembejöhet kategórájú dolgokat, de mivel pl. a bocikért repesek, így boci foltos pólóm van például, szóval nálam a szarvasmarha és a hagyományos házi cicás vonal is kivételt képez az állatminta témakörben. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az elmúlt hetekben ez a legcsinosabb szetted. Ezeket a fülbevalókat pedig nagyon tudod hordani :)

    VálaszTörlés