csütörtök, január 31

Miért is mondom?


Miért is mondom állandóan, hogy én nem tudok nadrágot venni a turkálóban, mikor már vagy 3 nacit is vettem ott. Talán azért, mert a mennyiségük a többi ott vett darabhoz képest eltörpülnek? Vagy mert valamiért ezeket a darabokat kirekesztem az agyamból? Például ezt a nadrágot is tök elfelejtettem. Vagy két hónapja vettem, és azóta nem is volt rajtam. Tény, hogy kicsit motiváló gatyának lett véve, de akkor is! :) Viszont tegnap felvettem. Maga a nadrág kicsit lovagló fazon, és csak és kizárólag csizmával lehet hordani, mert a bokám fölé ér, és a vádlimon még nagyon passzos. (Lehet egyáltalán vádliból fogyni?) Lehetséges, hogy mire jön a szandál időszak még jobban fog állni, és akkor is felveszem, de egyenlőre nem tudom elképzelni magam benne! :))))
A lényeg, hogy kitartó turiba járással még nadrágot is tud magának venni az ember! Sőt, nem is egyet! :)
Ti hogy vagytok ezzel? Mit nem találtok magatokra a turiban? Vagy egyáltalán. Melyik a legnehezebben megvásárolható ruhadarab? :)
XOXO

 

 
   
 
 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

3 megjegyzés:

  1. LEHET vádliból fogyni, én ott kezdtem.:)Tetszik a frizkód és a szett is. Különösen a színei.

    VálaszTörlés
  2. szerintem bármit lehet turiban venni, na jó, férfi öltönyre nem kötnék fogadást, de biztosan vannak jóféle nadrágok meg zakók, külön-külön.
    nekem sok nacim turkálós, de azt könnyen találok boltban is, nem úgy, mint szoknyát, nah azok 90%-a turkált.
    cipő a legnehezebb választás számomra, bár már abból is turiztam egy darabot, épp a te kedvenc nagy lajososodban. igaz picit szűk, de még épp elmegy (és mivel érintetlen volt és kis könnyű balerina, került vagy egy ezresbe:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és megemlíteném, én úúúgy szeretem ezt a zöld színt is és a szetted is tetszik. illetve a legfontosabb: szerintem is lehet fogyni vádliból, már nekem is sikerült (tény, nem 2 kilónál érzi az ember, de 5 felett már bizti)

      Törlés