vasárnap, január 6

Napfényes január

{dzseki: zara | garbó: turkáló | sapka: zara | nadrág: terranova | táska: orsay | csizma: deichmann}
Tegnap pár órára tavasz volt. Nagyon jól esett a lelkemnek, mert nem kellett vastag kabátot húzni ahhoz, hogy elhagyjuk a házat, így az ember lányának kicsit több kedve van az öltözködésre figyelni. Nem tettünk óriási túrát a férjemmel, csak a közeli Dechatlonba kocsikáztunk ki, mert megbízásunk volt a családtól technikai alsó vételére, és gondoltam futócipő ügyében is körbenézek. Ugyanis a futócipőm elkezdte megadni magát. Most viszem anyunak, hogy a helyi nagyon ügyes cipésszel nézesse meg (anno a step aerobik cipőmet 4x meg tudta úgy javítani, hogy kb. 3 évvel tovább használtam, mint bírta volna). Remélem kipofozza úgy, hogy még használhassam, mert nagyon szeretem, de azért körbenéztem mit tudnék venni kicsit olcsóbban. Mivel Nike fun vagyok (ami a futócipőt illeti) boldogan konstatáltam, hogy van egy akciós 15 ezer forintért (ami futócipő árban olcsó.... igen szerintem is durva, hogy ilyen drágák ezek a cipők) és ami a legnagyobb örömet okozta, hogy ráadásul nem neon színű. Szóval ha Gyuszi a cipész nemet mond a régi javítására, megyek és megveszem. :) De bízom abban, hogy még javítható az én szupi cipőcském!
Tegnapi szettemet a kabátomhoz igazítottam. Szeretem ezeket az átmeneti kabátokat. Nekem még vastag sállal és sapkával is tetszenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése