kedd, április 8

Nagyon tavasz!


Tudom, hogy holnap már jön az eső, de tegnap délután már nagyon tavasz volt. És én egyszerűen csak húztam fel a színesebbnél színesebb ruhákat. És a végeredmény? Hát ez vagyok én. Ha lenne most egy szett, amiben kifejezhetném magam, az ez lenne. Van benne rózsaszín, van benne kedvenc sárga. Sportos a szűk nacival, de közben a kabát nagyon csini. A táskán pöttyös masni és a körmeim élénk rózsaszínűre festve! Imádtam magam tegnap! :)
Vettünk is virágföldet és az erkélyen a párkányt teliültettem fűszernövényekkel. Most még csak föld...de pár nap és búlyik a zsálya, a kapor és a BAZSALIKOM!!! :)
A tavasz jó! A tavaszt szeretejük! :)

XOXO

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ez a szett! A kedvenc színeim :-)

    VálaszTörlés
  2. Csinos! (BTW: pont ilyen az a kabát, amit kismama-kabátnak vettem magamnak, és még tavasz elején fejtegettünk, hogy milyen fazon lehet, emlékszel? Csak a színe más...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akkor írtam is (asszem), hogy nekem is vannak ilyen kabátkáim! Van még egy türkiz színű is! :D

      Törlés
  3. Tavasz! :) (már épp zuhog, de visszajőőő! ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az áprilishoz ez a bolond idő is hozzá tartozik!

      Törlés
  4. Hihetetlenül színes, de nagyon tetszik! És: imádjuk a tavaszt! (Már tele a terasz virágokkal, a kiskertem is alakul, bent növögetnek a palánták... a napsütés meg visszajön!)

    VálaszTörlés