csütörtök, április 3

Tavaszias téli


Nagyon kínlódom. Elő kellene venni a tavaszi ruhákat, mert már elfogynak az ötleteim, hogyan  varázsoljak tavaszias szettet a téli ruháimból. :)
Hétvégén festés lesz nálunk (egyenlőre a fél lakásban) amit egy fél lakásos nagytakarítással kötök össze. Beleesik a hálószoba és az előszoba is, így a csizmák és ruhák pakolását is beterveztem. Remélem bele fog férni, és jövő héten már csinizhetek a rég elfelejtett ruháimban! :D

Ja és képzeljétek! Tegnap hirtelen felindultságból 9,6 km-t futottam! Igaz, rövid távos futónap lett volna, de egyszerűen jól esett! :D

XOXO

6 megjegyzés:

  1. hirtelen felindulásból eddig max. csokis sütit sütöttem... de hogy futni 9,6km-t? Büszke vagyok rád!

    VálaszTörlés
  2. Ma tettem el a csizmákat és minden ruhám elöl van. A télikabátoknak nincs helye, elveszett az ágy alatti tároló...de hogy???

    VálaszTörlés
  3. én turkálok a tavaszi-nyári cuccos fiókba és amit elő tudok szedni, felhasználom. :D a csimmiket elraktam két napja, de a nagy ruhatárcsere még várat magára (és mivel nagy rendrakással és szortírozással van egybekötve, lassúúú lesz a megvalósulása, lusta és halogató dög vagyok).

    VálaszTörlés
  4. Egy hete csináltam meg a csimmaelrakást, és már minden tavaszi a szekrényben - válogattam, takarítottam, minden.
    Bár már nem csináltuk egy ideje, de muszáj megdícsérnem magamat a hetemért - eddig minden nap edzettem, a lakás ragyog, végre a kertnek is nekiálltam, minden nap meditáltam. Ugyan aludni nem sok időm volt, meg a Pasira sem (bár ez azért, mert munka miatt nem sokat volt otthon), de ezeket hétvégén pótolom... :)
    Különben ez a blézer kegyetlen jó!

    VálaszTörlés
  5. Sokkal jobban tetszik igy a hajad h a frufrud hatra van fogva. Sokkal szebb igy az arcod sztem :-)

    VálaszTörlés