szerda, május 21

5 dolog...


A kedvenc színem!
Sokszor megkérdezik tőlem, hogy mi a kedvenc színem. Nagyon vicces, de nincs ilyen. Mai 5 pontos szösszenetben össze is foglom, hogy is van ez.
1. Ruhák tekintetében mindig van egy szín, ami épp nyerő nálam. Nem rég a narancssárga volt, de most éppen a türkiz az!
2. Lila színt nem annyira szeretem, de van lila felsőm és cipőm is, amit szeretek, sőt a háló fala is padlizsánlila! :)
3. Zöldet jobban szeretem a lakásban, mint magamon, de rengeteg zöld cuccom van
4. Volt egy pink korszakom...kinőttem, de most is szeretem a pink minden árnyalatát.
5. Mostanában szeretek sok színt hordani. nagyon jókedvem lesz tőle! :D

Nektek? :)))



XOXO
 


1 megjegyzés:

  1. 1. Nekem sincs egy kedvenc színem, bár a zöld és narancs azért favorit, utóbbiból mondjuk nincs is olyan sok mindenem...
    2. Két-három éve megkedveltem, egyre több ruhámon köszön vissza. A mai is kékség (bár a farmer térdnaci miatt már alapból van rajtam, de a felső is kék-fekete-fehér-bordó-narancs mintás. Leírva borzalmasnak képzelném ezt most. :D
    3. 16 éves koromban, egy pulcsi vásárlása közben mondta a boltban dolgozó néni, h "milyen remekül áll a vörös hajadhoz és a zöld szemedhez a zöld ruha", nah azóta mondom ezt reflexből kedvenc színként.
    4. Lila, sosem tudom elfelejteni, h tiniként mindig azt a nagy okosságot mondta mindenki, h a "lila a kielégítetlen nő színe". (bár utólag jót nevetnénk azon, h mennyire volt nekünk kielégített a szexuális életünk, nekem mondjuk nagyon odaadó és "ügyes" pasim volt, szóval egy szavam sem lehet, de a szánk azért picit nagyobb volt a kelleténél. Hiába mutat hülyén az élénk vörös hajamhoz, mégis van pár ilyen színű gúnyám is, kell. És szemfestékben csodás, egy lila tusvonallal világít a szemem, ezért sem lehet nem szeretni.
    5. Hosszú évekig olyan fekete lánykának gondoltam magam (mert volt sok fekete ruhadarabom is a rengetegszínes mellett), de aztán az egyik barátnőm felvilágosított, h már sosem járok abban, elfelejthetném ezt a sztereotípiát. :D

    VálaszTörlés