szerda, május 28

Már nem tetszik

Azt hiszem két éve turiztam ezt a felsőt. Akkor nagyon odavoltam, hogy hú dejó, meg hogy szeretem. Erre felvettem minap, és már akkor nem tetszett, amikor felvettem. Szóval azt hiszem most volt utoljára rajtam! Ez persze azt jelenti, hogy pár nap és kiteszem a shopba! :D Remélem van, amkinek viszont nagyon tetszik, és örülni fog neki! :D



XOXO
 



..................................................
Blúz: Háda
Nadrág: Cosmos City
Táska: Tchibo
Cipő: Crocs
Ékszer: Mood


3 megjegyzés:

  1. Vicces, h bizonyos ruhadarabok 2-3 év elteltével milyen fura és nem jó választásnak tűnnek, én is időről-időre szembesülök vele. Szerintem ez egy végeláthatatlan folyamat és bármennyire kiforrottabb már az ízlésünk, stílusunk.
    Ez a felső pedig tökéletes példa erre az én szememben "már nem menőségre". :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ilyenkor bennem van a para, hogy lehet, hogy eddig is ilyen hülyén néztem ki benne, csak nem láttam magamon, hogy EZ NEM JÓ! :(

      Törlés
    2. Igen, ez nekem is eszembe szokott jutni, de azzal lelkesítem magam, h egyrészt nem csak mi változunk, másrészt pedig valójában baromi kevesen vannak a "sosem volt cikisek", vagyis akik világ életükben annyira jól öltözködtek, szóval no para, kis baklövés mindenkinek jár! ;) :D

      Törlés