csütörtök, február 21

Elég!


Tegnap eljutottam azt hiszem a mélypontra. Minden tekintetben. Nem is tudom hol kezdjem. Tulajdonképpen férjemmel egy közös projekt miatt összeomoltunk. Megbeszéltük, hogy szedünk egy kis magnéziumot (ma be is szereztem), és szombaton nem csinálunk semmit.  Széthajtottuk magunkat, és most azon a határon vagyunk, hogy összeomoljunk, vagy ne! Mivel én túlélő típus vagyok, ilyenkor határozottan a nem oldalra szavazok, és mindenfélét kitalálok, hogy jobb legyen: gyümölcsök összevágva kis tálban, hatalmas lakásszellőztetés, finom illatú fürdősós fürdő...de tegnap egy dolog dobott fel minket: CSOKI! Meg is ettünk egy tábla csokit....NAGYON SZÉGYENLEM MAGAM! :))))
Szóval én most 3 napig minden nap mozogni fogok, hogy ez elfeledje a szervezetem.
De higgyétek el megmentett a totális összeomlástól és depressziótól. Így csak kicsit omlottam össze és kicsit lettem depis. De ma szénhidrát napom van és péksütiket ebédeltem. A nap is süt!
(Kezd hatni a magnézium B6 vitaminnal????) :)))))))
XOXO



A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu
Deichmann: www.deichmann.hu
Deichmann: www.deichmann.hu
Ázsia center: http://www.asiacenter.hu/

6 megjegyzés:

  1. Ha nagyon hajtós időszak van, akkor ne csak napi egy magneB6-ot egyetek, hanem nyugodtan többet. Én reggel kettőt bedobok, de néha valóban csak a CSOKI segít!
    És ne legyen lelkiismertfurdalásod! Ez kellett és, mint látom le is fogod dolgozni!
    ügyi vagy! :)
    Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félek többet bevenni, mert a szervezetem minden vitaminra nagyon élesen reagál. Egyszer bevettem egy centrum tablettát lefekvés előtt. Éjfélkor felkeltem és kipakoltam a hűtőt! :))))
      De én most az egy tablettát is megéreztem. sokkal nyugodtabb voltam!
      :D

      Törlés
  2. Van az a mondás, hogy "nem a kaja hizlal, amit megeszel, hanem a bűntudat". Úgyhogy ne aggódj egy kis csoki miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem is a csokival, hanem a bűntudattal van a baj? :D

      Törlés
  3. Viszont, ha ez segít, nagyon jól nézel ki ebben a szettben. A tábla csoki néha kell, 3 napja minden diéta ellenére forró csokizom délután, egyszerűen nem bírom a terhelést én sem. Hajrá, innen csak felfele van!

    VálaszTörlés
  4. helyesen tetted, de azt persze nem, h szégyelled magad. nem adtad fel, csak erőt merítettél újra.
    ha nagyon kell, akkor enni kell, nélküle csak rosszabb lesz! ;)

    VálaszTörlés