szerda, február 13

Nagyon egyszerű

Mert van úgy, hogy nincs kedvem sokat foglalkozni az öltözködéssel! Igen, néha nekem is van ilyen reggelem. Ilyenkor valami nagyon egyszerűbe és kényelmesbe bújok. Erre a felsőmre a barátnőm azt mondta, hogy ne vegyem meg, de itt üzenem neki, hogy pedig nagyon kényelmes és szuper darab.
Remélem meggyőztem őt most ezzel a képpel, hogy annyira nem is durva a váll része! :) Amúgy nem tudom, de nekem állandóan Miniey egér jut eszembe erről a felsőről. Nektek? :)
XOXO

 



A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Ázsia center: http://www.asiacenter.hu/
Háda: www.hadakft.hu

2 megjegyzés:

  1. muti meg leengedett karral is! ;) amúgy szimpinek tűnik...

    VálaszTörlés
  2. Hát lehet hogy egyszerű, de nem is egyszer a kevesebb több, ez itt is igaz. Nagyon szeretem monokrómot :) Mini egérszettként meg szerintem úgy lenne tökéletes, ha piros kiegészítőket veszel fel hozzá, az is nagyon tetszene:D
    A másik dolog:) ha már 1x felvesz az ember egy turiban szerzett dolgot, már megérte megvenni, legalábbis szerintem. Főleg ha nem is feszengtél benne egész nap:)

    VálaszTörlés