csütörtök, május 30

Az új táskám


Megérkezett! Pedig már majdnem lemondtam róla. Na de haladjunk szépen sorban!!! OK? Ugyanis van a kedvenc bloggerem, Kendi, akinek van egy klassz nagy barna táskája, ami csudiszép, csak sajnos aranyárban van, és hónapokig gondolkodtam, hogy rendeljek-e olyat vagy sem. Mikor már majdnem rászántam magam, akkor láttam, hogy a táska borsos árára még borsos postaköltség is jár, így totál lemondtam róla. Ekkor eszembe jutott, hogy szétnézek az e-bayen. Hát ott aztán sok csudiszép dolgot láttam olcsón, amire azt mondtam, hogy kell-kell-kell, de persze a táska volt az első, amire lecsaptam (itt). Senkit ne tévesszen meg a kép, a fülön volt valami díszes védőrész, de én leszedtem (egyszerűen lehúzható). Azóta rendeltem a telefonomra szilikon tokot, és nyakláncot is...nagyon várom őket! :)))) Ja és ilyen táskából még feketét is fogok rendelni. (Amúgy mikor én vettem még csak 16 dollár volt....szóval most nézegetem, hátha vissszacsúszik az ára! :)) Május 8-án rendeltem meg a táskát, és egy örökkévalóságnak tűnt, mire megérkezett, de itt van, és nagyon tetszik...most le sem teszem. Mindig ezt fogom hordani (Hahaha egy újabb táskaszerelemig!)

No ami negatívum: műbőr és nem lesz tartós, szokásos kínai szaga van.... De mivel nem került aranyárba, nem érdekel, hogy nem ezzel fognak eltemetni! A szaga meg sok erkélyen töltött éjszaka után csak elmúlik! :)))))
Na most megnéztem milyen színek vannak még, és a piros, és türkiz is tetszik...meg a.... áááááááá


XOXO

 




1 megjegyzés:

  1. ha egyszer valaki rácuppan az ebayre, akkor nincs menekvés! :D igaz, én még táskát sosem rendeltem, de mindenféle bizsut, telefontokokat (barátnőknek is), ékszeralkatrészt, pólót, esőkabátot, ajtóbecsukásgátló szivacs izét, fejvakarót, kontyfánkot és még sorolhatnám).

    nagyon szuper a poncsód és remekül illik a szetthez! :) ez a táska is guszta, de félek a minőségétől (táskanagykerben vett olcsóbb darabokkal is megjártam már, azóta óvatosabb vagyok)

    VálaszTörlés