péntek, május 3

Óriás mosoly


Megfigyeltem, hogy a legjobb képek akkor sikerülnek rólam, amikor a legfáradtabb vagyok. Úgy látszik jól áll a fáradság. Ez a kép például úgy készült tegnap, hogy munka után ajándékbeszerző körúton voltam a belvárosban bringával. Kb. 2 órát tekertem, ráadásul a végén már szélviharban. A fotó készülte után le is kellett fürödnöm azonnal, mert nem elég, hogy tökre leizzadtam a gyors hazatekerésben (egy óriási fekete felhő kergetett), de még a szél agyonfújt apró porszemekkel is!
Viszont a kb. egy évvel ezelőtt vett ruha lötyög rajtam, ami jó, mert ugyan kezdhetem igazítani a méretemre, de ez azt jelenti, hogy csak kisebb vagyok, mint tavaly ilyenkor. Még ha néha el is keseredem, és a mérleget pár hete majdnem kihajítottam az ablakon. Azóta haragba vagyunk, és most azt találtam ki, nem állok rá egy ideig. Egészségesen és keveset eszem, és sokat mozgok! Szóval ma futás!!!! :))))
Amúgy nem túl hosszú ez a ruha? Ha már szűkítem...ne rövidítsem? :))))
XOXO

 

8 megjegyzés:

  1. én szeretem ezt a hosszúságot, de persze rövid időn belül jöhet a szűkítés. ez a mérvadó Anna, nem a kilók. izmosabb is vagy, az jóval nehezebb, szóval no para! ;)

    nagyon tetszik az új fejléc és a háttér is oly nyári! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a ruha úgy tökéletes, ahoyg van! ÉS nagyon-nagyon-nagyon csini vagy benne, ez egy csillagos ötös szett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a táskád, és nagyon passzol a ruhához. Honnan van? :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a ruha nagyon cukorfalat- ha nem szoptatnék még, tuti beszereznék egyet!!

    VálaszTörlés