péntek, május 24

Virágos kert


Mindenképp szeretném előre leszögezni, hogy majdnem leestem a bringáról tegnap, úgy fáztam. Hazafelé s szerelésemet egy munkahelyi csíkos zoknival és piros pulcsival kellett "feldobnom" és még így is, nagyon jól esett a 90 perces Alakreform edzés otthon! És amúgymeg, miért van ilyen hideg????
Mindezeket leszámítva remek kis szett ez, nem? Szerintem még máskor is magamra fogom dobni a virágoskertet (nem tudom miért, de nekem az jut róla eszembe)! A színkombináció erősnek hathat, de inkább meglepően jó, nem?



XOXO

 

4 megjegyzés:

  1. ez nagyszerű szett lett! :) :)

    VálaszTörlés
  2. egyik kedvenc kombinációm a rózsaszín a zölddel, a lányaimnál gyakran párosítom :)
    csini vagy!!

    VálaszTörlés
  3. kész, eldöntöttem, az egyenes haj slankít is, punktum! :D

    VálaszTörlés