péntek, május 31

Last minute szett


Bizonyára nektek is vannak olyan szettjeitek, amiket akkor szoktatok felvenni, amikor van 1.7 percetek arra, hogy felöltözzetek reggel. Nekem van ilyen szettem, mégpedig ez! Tegnap ugyanis a felkeléssel voltak problémáim....
A pólót egyébként 500 Ft-ért vettem...mondjuk azt kétszer. Az első ilyen pólómat megvettem, majd bedobtam a mosógépbe. Hogy a férjem (akkor még csak udvarlóm) gatyái és zokniai mennyire csillogtak, azt hagyjuk, de a minta nagyon lekopott. A póló a kukába került, a gatyákat-zoknikat vagy 4x kimostam, hogy a csillogás eltűnjön, és rohantam venni még egy ilyen felsőt. Azóta kézzel mosom. :)
Amúgy tegnap nehezen tudtunk normális képet készíteni, mert Bius is kijött a lépcsőházban és nyösszögött, puffogott...szóval vicces műsort adott le! :))))

XOXO

 







3 megjegyzés:

  1. Egyre jobban tetszik a stílusod, mintha kezdene kiforrni és már nem csak olyan színben passzoló ( de stílusban nem mindig) összevisszaság, ami után benne van az emberben, hogy jó, jó, de VALAMI mégsem az igazi. Jót tesz neked a sport és a tavasz is, sokkal magabiztosabbnak tünsz a képeken!
    Grat, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gratulációt a futásnak tudom be.
      Ami a kiforrotságot illeti ez a szett 4 éve a last minute szettem! :))))))

      Törlés
  2. Nem konkrétan csak erre a szettre értettem, hogy kezdesz rátalálni magadra, hanem az ez elötti 3-4-5, nem is tudom mennyire. Nekem egyre harmónikusabbnak tünnek az összeállítások. ;)
    4 éves vagy sem ( mondjuk a táska új ;) ), a póló+cipö+táska+karkötö nagyon csúcs így együtt.

    VálaszTörlés