vasárnap, július 14

Ikrek


Na kérem az úgy volt, hogy ez a ruhám már jó rég megvolt. Még az esküvőm reggelén is ebben voltam. Aztán tavaly nyáron az unokatesóm elment a turiba, és vett magának egy ilyen ruhát. Hazafelé a villamoson elkezdett agyalni, hogy "Ó bakker...valakinek van ilyen ruhája, de kinek?" Aztán egyszer csak bevillant neki, hogy nekem. :) Ezt úgy ellenőrizte le, hogy otthon előszedte az esküvői képeket és ott megnézte, hogy tényleg nekem van ilyen ruhám. Kicsit meg is ijedt, hogy akkor most én azt fogom hinni, hogy utánoz engem... De én nem vagyok ilyen, csak mondtam neki, hogy közös képet kérek! :))))
Végre egy időben egy helyen voltunk ugyanabban a ruciban, és készült is rólunk kép! :)))

Te milyen cipővel szoktad felvenni???
Persze a pasijaink nagyon röhögtek, hogy hogyan tudtunk tök más helyen ugyanolyan rucit venni? De hát mi tehetségesek vagyunk! :))))

XOXO

 

2 megjegyzés:

  1. Ez szuper! Nagyon csinosak vagytok! Jól látszik a ruciban milyen szép eredményt értél el január óta! Gratulálok!

    VálaszTörlés