kedd, július 23

Romantikus tengerész


Tegnap elővettem ezt a kis bolerómat és eszembe jutott, hogy az új arany sarummal nagyon jóba lesznek. Így is lett. Egy vastag arany lánc és már kifejezetten csini is lett a szettem. Pedig egy egyszerű shorttal  és pamut fehér pólóval vettem mindezt fel. De talán nem is kellett ehhez már semmi extra, így van?
És hogy a részletek is meglegyenek, kaptok a lábamról egy közeli képet! Hétvégén készült géllak és új saru közelről. :) Nagyon csacska ujjaim vannak...nem ér kinevetni! OK?  :D



XOXO

 

7 megjegyzés:

  1. Honnan van ez a saru? Nagyon cuki. :)
    Amúgy csini szett, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
  2. a kisujjamon nekem is ilyen mini a köröm (szinte nincs is), anyukámtól örököltem.

    nem vagyok arany párti, de jól mutat a szetted így együtt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kisujjam kisebbfajta kihívás...az esküvőmre a pedikűrös kifestette franciára...azóta sem értem hogyan sikerült neki. :D

      Törlés
    2. :DDD június elején nekem is ki volt pingálva franciára, életemben először kifestettem és én se értem. most pl. magamnak mázgáltam ki, a kisujjon inkább csak a bőrt találtam el. az ecset se ér oda pont jól. murphy. :D

      Törlés
  3. Nagyon szépek a körmeid! A gél lakk nem jön le nehezen? Egyébként vékony körmeid vannak, vagy erősek? Azért kérdezem,mert nekem elég töredezős a kezemen :(, és nem merem kipróbálni, nehogy még inkább tönkre tegyem, pedig nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a lábamról úgy kell lerobbantani, mert ott nem jön le könnyen. Vékony a körmöm, és nem tesz jót neki...de hát szép! :D
      A kezemen nem teszi tönkre, mert ott valamiért, mint egy matricát le tudom húzni. Mondjuk ott nem is olyan tartós. 1 hét, de legalább nem kopik, mint a rendes klakk. Hanem egyszer csak az egyikről lepattan egy mini darabka.

      Törlés