péntek, július 26

Safari stílus


Barátnőm ritkán jut el velem turizni, de akkor meglehetősen bevásárol. És persze menni kell vele, mert tanácsot kell adni, és segíteni ruhákat beadogatni és nem utolsó sorban röhögni. A röhögés legutóbb nagyon ment. Három órát töltöttünk a turiban, és mindenen tudtuk már a végén röhögni. (Volt szupernős szett, kelkáposzta felső  stb.) Én a két fiókomat, ahol a felsők vannak nem tudom betolni, így csak azzal a szabállyal vehettem felsőt, hogy megígértem magamnak, hogy annyi felsőt selejtezek ki, amennyit veszek. Ez tegnap este meg is történt! De meg kellett vennem többek közt ezt a felsőt is, ugye?! Nem tudtam otthagyni. Apró gallérok, kétféle selyem anyag, arany szegélyű gombok.... ááá egyszerre kellemes viselet és nagyon elegáns. És 38-as..és elsőre úgy ítéltük kicsi lesz.... és találtam egy szuper szafari stílusú gatyát hozzá, ami 40-es! ÉN=40-es gatya???? (Megsúgom télen 44-eseket hordtam már!)
Szóval legjobb barátnővel jó turizni, mert remekül inspiráljuk egymást, teljesen őszintén véleményezzük egymást, és úgy tudunk saját magunkon, egymáson, és egy két ruhadarabon röhögni, hogy hetekig jó visszaemlékezni rá!
Itt üzenem a barátnőmnek, hogy a szupernős jelmezéről készült képet már bánom, hogy nem készítettem el. De azt hiszem olyannyira sokkolóan röhejes volt, hogy beleégett a retinámba!


XOXO







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése