kedd, november 5

Fekete és őszies


Hétvégén elég sok mindennel megleptem magam. De most nagyon tudatos voltam, mert csakis hiánypótló dolgokat vettem. A rajtam lévő fekete ingblúz és a bordó-piros táska pl. nagyon hiányzott a ruhatáramból. Ilyen csinosabb, de jó anyagú fekete inget rég kerestem, de eddig csak horribilis áron találtam csak. A Berskában most 3990 Ft-ért akadtam rá. Volt fehérben is, de nekem az nagyon ünnepélyes.
A táskát pedig azért kellett megvennem, mert a régi piros táskám megadta magát. Valamikor valami aluljáróban vettem potom pénzért, de ahhoz képest sok időt kibírt. Szerintem vagy 5-6 éves darab. De sajnos most a kukában fog landolni, mert a műbőr anyag megkopott és már vállalhatatlan. :)
Hétvégén Pécsen voltunk és az ottani Árkádban vásároltam még sok mindent. Ígérem sorban mutatom őket! OK?



XOXO

 

5 megjegyzés:

  1. Oké! ;) Idén is szeretni fogom a mustár énedet (is).

    VálaszTörlés
  2. Muti, muti, muti! Már várom, hogy kiegészíthessem a bakancslistámat...! (Egyébként: a hétvégén megvettem az első színes harisnyát.. ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mutatom, ígérem!
      Milyen színű harisnyát vettél?

      Törlés
    2. Hát, elég visszafogottan kezdtem, sötétbarna (pici vöröses-narancsos beütéssel), és önmagában mintás. :)

      Törlés