szerda, november 20

Rózsás naci


Igen, egy komplett virágoskert van a nacimon! Történt ugyanis, hogy a hétvégi wellneszelésünket egy shoppingolással zártuk. Drága férjem szombat este, mikor a másnapi programról beszéltünk magától említette meg, hogy az egri plázába is elmehetünk. Hááát nem mondtam nemet! :D
Tulajdon képpen egy üzletbe szabadultam be, méghozzá a New Yorkerbe. Itt nagyon sok ruha le volt 2990-re és 1490-re értékelve. Már belépéskor kiszúrtam ezt a nadrágot, de első körben lebeszéltem meagam, hogy ááá ez túl sok, túl harsány, öreg vagyok én ehhez. Aztán mivel az időm engedte, tettem egy próbát. Kicsit megijedtem, mert csak L-es és S-es méret volt belőle. Az én pufi énem be is vitte az L-est az öltözőfülkébe, ahol megállapítottam, hogy a nadrág csodálatos és KELL, de az L-es lebereg rajtam. Jött az izgulás, hogy az S-es meg kicsi lesz, de megsúgom, még lehet, hogy az XS-es is jó lett volna, mert ez az S-es, most pont kényelmes.
A többi ruhának nem lesz ilyen hosszú sztorija, ígérem, de sorban mutatom őket! OK? :)
Ugye tetszik nektek a naci?

XOXO

6 megjegyzés:

  1. :D de menőőőő!
    egyébként pedig a szett is jó, nem gáz a nacin lévő sok rózsa, a többi egyszínű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh izgultam, hogy kivágja a Dyna-biztosítékot a naci! :D De most jóóóó!

      Törlés
  2. Dögös szett lett! Otthon ilyen meleg van? Vagy meleg télikabáttal hordod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy középmeleg rövid kabátka volt rajta, de kivételesen kocsival járunk, mert férj keze lesérült! Szóval kocsival, és én vagyok a söfőr! :D

      Törlés
  3. Én elsőre soknak találtam, de minél tovább nézem, annál jobban tetszik... anno a boldog kilencvenes évek elején szerintem volt ilyen nacink húgommal... :)

    VálaszTörlés