csütörtök, november 21

Zöld kabátka


Ez a zöld kabátka szintén hétvégén került a ruhatáramban. Több oka is volt annak, amiért megvettem. Először is rettentő jó áron volt (2990 Ft), másrészt finom puha pamut anyagból van, harmadrészt volt egy zöld harisnyám, amihez semmi más ruhadarabom nem illet. A harisnyát meg családi project keretében vettem, mert a Calzedonia 4+1 akciójából anyunak és tesómnak is csak 2-2 harisnya kellett. Így én is vettem egyet. Na így lettem és sötétzöld ruhadarab kereső. :)
Amúgy sajnos a kép nem adja jól vissza, mert mindkét említett ruhadarabnak inkább mohazöld színe van. Várom a tippeket tőletek, hogy mohazöldet feketén, fehéren és natúr színen kívül mivel lehet még párosítani? Ötletek?

XOXO
 


7 megjegyzés:

  1. Szerintem minden pasztel színnl nagyon jó és pl. a narancssárga is szuperül megy hozzá, meg a barna minden árnyalata. Tényleg kár, hogy a kép nem adja vissza a színét.

    VálaszTörlés
  2. Pink? Lehet, hogy elég vad lenne, de... ;)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon jó összeállítás, igazán csinos!

    VálaszTörlés
  4. Okkersárga, barna, narancs. És nagyon remek ez az összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi csak! A dícséretet és a színeket is!

    VálaszTörlés
  6. én is a mustár és vagy okkersárgára szavazok, de nekem tetszene a pink vagy a pasztelrózsaszín is! Hajrá, párosíts és aztán mutasd meg nekünk a szupi szetteket! :)
    Én is sajnálom, hogy a kép nem adja vissza a mohazöld színt!

    VálaszTörlés