kedd, november 12

Sej haj!


Anyum befestette a hajam vasárnap. Milyen fényes és csillogó, nem? Váúúú. Imádom ilyenkor, még akkor is, ha ilyenkor kicsit túl vörösnek tartom. A színe 3-4 mosás után lesz jó, de az állaga ilyenkor valami mesés! :)
Ja és a csipkés felsőm? Ruhaözönnél vettem 50%-os akcióban. És elvonókúrán vagyok. De képzeljétek tegnap a turiban összesen csak 2 ruhát vettem magamnak, viszont a gyerekosztályon 2 szatyor rucit vettem. Többek közt férjem öcsijének a lányának (4 éves) egy olyan kabátot, hogy plíííz gyártsák le nekem is! Ma kimosom, és mutatom, ok? :D Ti is jártatok már úgy, hogy a gyerekosztályon találtatok olyan ruát, amit magatoknak el tudtatok volna képzelni?

XOXO
 

1 megjegyzés:

  1. igeeeeeeeeeen! bár nekem ilyen szempontból szerencsém van, boltokban a gyerekosztályon simán rám jön a legnagyobb gyerek vagy az eggyel kisebb verzió és akkor boldogság van. a h&m-ben egyébként nem nagyon szoktam vásárolni, mert zavar, h minden cuccuk szembe jön,nah meg nem is olyan fasza minőségű, de a gyerekosztályról több felsőm is van. cicásak! <3

    VálaszTörlés