csütörtök, június 21

Cicamica

{blúz: terranova | short: h&m | szandált: deichmann}
Képzeljétek sokáig ez volt a becenevem a baráti körben. A név onnan jött, hogy nagyon tüsi hajam volt főiskolás koromban, majd elkezdtem növeszteni, és a növekedés alatt egyszer felcoffoztam a fejem tetejére. Lett két kis csigaszarvam, de az egyik haverom cicafület látott benne. Meglátott és felkiáltott: Cicamica! Na így lettem Cila , Cica, Cicuska. Ma már szinte senki nem hív így, de a cicás dolgok  még megvannak. És milyen jó, mert férjem cicamániás (otthon anyukájának 4 van). Ő például más pasikkal szemben cukinak nevezte a táskámat. OK, én tudom, hogy 3 éves ovisok hordanak ilyen tatyót, de nem édes?



7 megjegyzés:

  1. Fúúúúúúúúúúú de jó a blúzod! Mondjuk a táska elvonta először róla a figyelmemet!
    És igen, szerintem a csajok akkor is genetikusan vonzódnak a rózsaszín cukiságokhoz. Van aki elnyomja, van aki kiéli! Nekem bejön a táskád...
    én magam mondjuk Snoopy mániában szenvedek, szóval nekem Snoopys a 3 éves kisóvodás jellegű táskám! De imádom ... és punktum! :)

    VálaszTörlés
  2. Halál cuki a táskád! Pussy deluxos tatyót nem akarsz? Az is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Halál cuki a táskád! Pussy deluxos tatyót nem akarsz? Az is nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pussy deluxos tatyót? Igen, akarok! Mindent akarok!!!

      Törlés
    2. Mondtam már, hogy csípem a stílusod? :D

      Törlés
  4. A cicamániás kedveli a Cicamicát! :)

    VálaszTörlés