szerda, június 20

Tengerbiológus...avagy így szerel egy nő mosógépet

Na kérem a tegnap délutánom valami katasztrófa volt. Röviden: mosógép szerelés és lakógyűlés. És akkor csak erős idegzetűek olvassák tovább. Az történt, hogy hazafelé szépen megterveztem a délutánom...könnyű vacsora készítése (saláta és natúr csirkemell a férjnek), közben mosás, majd lakógyűlés. A vacsoráig minden stimmelt. Szépen el is fogyasztottuk hatkor a vacsinkat a jó hűvös szobában, majd megyek ki a konyhába  és látom, hogy a mosógép minden gombja villog...össze-vissza. Aki ismer, tudja, hogy a mosás nekem mindennapi kenyér, és hogy nagyon közeli és jó viszonyom van a gépemmel (nem véletlenül díszítettem ki). Pánikszerűen kikapcsolás, majd rádöbbenés, hogy nem tudja a vizet kinyomni. (beépített gép - no comment) Ekkor eszembe jutott, hogy az előtte lévő napi utolsó programhoz tettem egy színfogó kendőt, amivel aztán nem találkoztam. Ezen tegnap nem lepődtem meg, mert van, hogy kiesik a ruhák közül, és Bius azt gondolja, valami játék, és egyszer csak a szájában találkozom vele. (Ezt előszeretettel a tangáimmal is eljátsza - komolyan gondolkodunk egy kutyapszichológuson) Egy szónak is száz a vége: rájöttem, hogy a színfogó kendő okozta a dugulást. Ekkor nekiláttam alul kicsavarni a szűrőt...dőlt a víz...temérdek törölközővel felszedtük...színfogó kendőt kiműtöttük...visszacsavartuk (kép!)...heuréka működik...bassza meg elkéstünk a lakógyűlésről.....rohanás....üvöltözés...mutogatás (ez utóbbi kettőt már nem mi csináltuk...mi csak röhögtünk)...áááááá
Este 9:30 kor értünk haza, mikor is már nem csináltunk csini mosolygós képet, mert egyiket sem tudtam produkálni. Pedig cuki teknőcös kagylós a a szoknyám...és tenger is volt tegnap....a konyhában. Arra volt erő, migy a limonádék kiszedjem a hűtőből és egy kád langyhideg vízbe elszürcsöljem. Nagyon kérem, a tegnapi nap soha ne ismétlődjön meg.

PS: óriási fenekemre nincs mentségem, de remélem Bius cukisága elvonja róla a figyelmet!

7 megjegyzés:

  1. Anna! Képzeld én kétszer hívtam ki a mosógépszerelőt emiatt. Másodszorra mielőtt kiperkáltam volna a hatezret, megfigyeltem mit és hogyan szed szét és igen...harmadszorra, negyedszerre és ötödszörre én magam piszkáltam ki a gyerekzoknit, hajgumit, gyerekbugyit a lyukból és irtó büszke voltam magamra! Mosóhálót azóta sem használok, egyszerűen nem áll rá a kezem...Inkább szerelek! Szóval nagyon megértelek!
    Ja és nekünk is létszükséglet ugye 3 gyerek mellett.

    ui. Jó ez a pucsítós kép!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig tanul az ember. Most rohanok venni valamit magamnak hatezerért...mert akkor ugye ennyit spóroltam tegnap! :D

      Törlés
  2. Még jó, hogy sikerült egyedül rendbe tenni és nem kellett szerelőt hívni! Ügyes vagy! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ebből a szögből nem olyan óriási :) Nálunk az eb nem csente el a száradó ruhákat, viszont a bedobott reklámújságokon átrágta magát. Szó szerint.

    A lakógyűlés egy élmény lehetett, egyen már részt vettem én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon erősen gondolkodom azon...hogy nem veszek részt többön...sok időt elvesz...és semmit nem ér! :D

      Törlés
  4. hát nem tudom eldönteni,hogy itt már sírsz vagy kínodban röhögsz. bius nagyon cuki,remélem sokat segített a szerelésben.és nagyon jól néz ki így a mosógép.

    VálaszTörlés