szerda, június 6

Hare, hare... hosszú szoknya!

{saru: deichmann | szoknya: atma center | póló: terranova | övek: camaieu | táska: saját gyártmány}

Egy ideje figyelgetem a kirakatokban a hosszú szoknyákat. Valamiért folyamatosan kényszert érzek rá, hogy vegyek magamnak egyet. Aztán vasárnap hazafelé félálomban a kocsiban beugrott, hogy nekem van egy csomó hosszú szoknyám, és rögtön magyarázatot kaptam arra is, miért vonz.
Életemnek egy kritikus szakaszában nagyon sok segítséget adott a Krisna tudat, és a Krisna tudatú emberek barátsága. Nem lettem szerzetes, de egy időben sok rendezvényükön ott voltam, pl. a július végén rendezett Krisna-Völgyi Búcsúban (ott még hennáztam is). Nagyon tetszett a krisnás lányok ruhája, így be is szereztem párat, és nem csak szárikat (később kitünő lakásdekoráció lett belőle), hanem ghopi ruhákat, ami egy szoknyából és kendőből áll. Egy ideje nem hordtam ezeket a rucikat, a tárolóban voltak egy nagy zsákban. Vasárnap lementem és felhoztam egy párat és kimostam őket. És tegnap olyan jó érzés volt. Ajánlom mindenkinek, hogy vegyen (nézzetek el az Atma Centerbe, mert ha ilyen ghopi ruhát vesztek a kendőt is ki tudjátok használni), vagy varrjon ilyen hosszú szoknyát magának, mert mikor lépked az ember lánya benne, annyira jó érzés, ahogy a szoknya simogatja a lábszárat! :))) És amúgy is olyan nőies és királylányos! És ahogy a szél fújta: ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Elkapott pillanat
Végre egy jó kép a saját horgolású fülbevalómról!

6 megjegyzés:

  1. Nekem fehér hosszú szoknyám van, indiai boltból :) És imádom. Nem csak azért, mert ápol és eltakar, hanem mert jó szellős nyáron. És tényleg királylányos. És még: jártam az Atmába jógázni egy időben, mindig megcsodáltam a ruhákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jó rég voltam az Atmában. Most mondjuk kedvet is kaptam! :D

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszik a táskád színe. A későbbiekben láthatnánk majd róla rendes fotót is?
    Egy táskamániás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálok erről a típusú tatyóról egy bejegyzést (méretekkel, leírással, árakkal), ok?

      Törlés
  3. Engem is érdekel a táska! Várom a bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a szoknya színe! :) A táska pedig engem is érdekelne! :)

    VálaszTörlés