péntek, június 22

a RUHA

{ruha: promod | táska: avon | szandált: camaieu}
Na íme a ruha, amiben az esküvőn voltam este. Hát ilyen. :) Nagyon tetszik, és most a képeket visszanézve úgy gondolom, hogy jól is áll. Persze nem lettem benne modell alkatú, de annyira nem hozza ki a hibáimat. Amúgy azért inkább csak melegben fogom felvenni legközelebb, és kánikulában nem, mert nem egy pamut ruha, így délutánra nagyon elegem volt belőle. Meg mindenből...
A masnit a hajamba én csináltam, ilyesmi masnit csináltam egy barna kistáskához is. De az olyan kicsi, meg alkalmi, hogy tegnap inkább ezt a vicces kis szalma tatyót vittem magammal, amit még 5-6 éve rendeltem az Avontól. 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos a ruha, még mindig.

    VálaszTörlés
  2. atya ég, az a táska.. a füle.. óóódecsodás. meg a masni is. és a szandi meg hogy passzol a szerkóhoz. óó de az a táska..

    VálaszTörlés
  3. Valamiért én azt hittem, ezt is varrattad, akartam is írni, h olyan Promodos fazon és színvilág. :))
    Imádnivaló és nagyon jól áll! A barna masni is kedves, a szandiról nem beszélve.

    Ez tőled az egyik kedvenc szettem. :)

    VálaszTörlés