csütörtök, július 5

Irány a strand!

 Tegnapi napra semmilyen más napi szettet nem tudtam volna hozni, mint fürdőruha, fürdőruha és fürdőruha.... Gondoltam mikor este 5kor elindultunk a strandra, megmutatom a strandruhámat, amit nem olyan rég turiztam. És komolyan gondolkodtam, hogy megvegyem-e....egy kilós turiban...  Azért vicces, mert szerintem a ruhának nincs is mérhető súlya! Mivel kicsit műszálas az anyag, annyira nem egy jó vétel, de a szabása nagyon tetszik. ÉS a művészi fotó is cuki, amit a férjem készített rólam.
Amúgy a szélforgónak komolya szerepe van a nyaralóban. Ha megérkezünk az az első, amit kiteszünk, ha hazamegyünk, az az első amit beteszünk. Olyan komoly rituáléval pakolgatjuk ki-be, mintha lenne valami funkciója. pedig nincs...csak forog...de ez már elég a boldogsághoz!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem jók ezek a szertartásos dolgok. Az ember ezzel is előkészül a nyaralásra, meg egy kicsit segít visszakapcsolni a végén az agyat: vége a pihinek, irány a munka.

    VálaszTörlés