péntek, július 20

Játék egy kócos ékszerért

Pár évvel ezelőtt egy fürtös hajú lány lépett be az irodánk ajtaján, majd a következő héttől a kolléganőnk lett. És pillanatok alatt barátnő.
Évi volt egyike azoknak az embereknek, akik a kreativitásomra nagy hatással voltak. Mikor megismertem, és láttam, hogy ékszereket készít, vásárokra jár és menedzseli azokat, fogtam magam, elmentem venni egy varrógépet, rengeteg anyagot, és elkezdtem varrni!
Köszi Évi!
Azóta Évi elvégezte az ötvös sulit (rágtuk ám a fülét!!!) és olyan érdekes és meglepő darabokat csinál, mint ez a kócos fűszál fülbevaló. Megsúgom, hogy ilyenem még nincs, és most megint irigykedem, hogy ezt ti nyeritek meg, vagyis valaki közülletek!

Nem kell mást tenned, mit a az alábbi jeletkezési kérdőívet helyesen kitölteni. A játék 2012. július 25-e éjfélig tart. Sorsolás július 26-án. A nyertes a nyereményét 10 napig veheti át. Ha addig nem jelentkezik, újra sorsolunk!

EvE a Facebookon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése