csütörtök, július 19

Loptam :)

{boleró: f&f | ruha: turkáló | táska: avon | papucs: firenzei piac}
Mármint az összeállítás ötletét, mégpedig innen.  Ô ugye a kedvenc bloggerem, és előszeretettel lesem az ötleteket tőle (is.) Pont legutóbbi turizásomkor szereztem ezt a kis fekete ruhát, és tetszett, ahogy a kedvenc zöldemmel párosítja. Persze nekem is van ilyen kiskabátom, sőt nekem még csatom és gyűrűm is van! :) És a firenzei piacon vett szuper bős papucsom is hasonló zöld színű. Amit amúgy csak ragtapaszos papucsnak hívunk...miért is? :))))
Ja a ruhában csak otthon fedeztem fel a maternity feliratot. Gondoltam hátha nem véletlen...és egyszer még szakszerűen használható ruhadarab lesz! :)
Csat a H&M-ből
A gyűrűt egy turis kabát gombjából csináltam. :)
Ragtapaszos papucs közelebbről! :D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon csini! Jó ez a zöld a feketével. Feldobja.

    VálaszTörlés
  2. a ragtapaszos papucs nagyon vicces! :) ezt még talán én is elkereszteltem volna. imádom ezt a lime zöldet, annyira feldobja az egyszínű cuccokat.

    VálaszTörlés