szerda, július 4

Leégtem

{trikó: turkáló | short: orsay | papucs: auchan}
 Az én drága cuki férjem kitalálta, hogy ha itt vagyunk Balcsin, akkor egész nap strandolni kell. Nem is volt semmi baj, mert fújuk egész nap magunkat, de természetesen egész nap a vízben voltunk, így estére jó pirosak lettünk. Szerintem a férjem kisebb fajta napszúrást is kapott. Éjjel cserélgettem a homlokán a vizes ruhát, és a kutyán is, aki ugyan egész nap a hűvösben aludt, éjjel heves lihegésbe kezdett. Végül egy vizes törölköző alatt aludt el. :D
Egy szónak is száz a vége, remélem marhára sajnáltok, hogy az egész napi Balatonban ázástól kivagyunk! :) Igen, visszaolvasva nagyon hülyén hangzik! :))))
Este olvasás volt a program az árnyékban, amihez a fentebbi szettet választottam. A felsőt indulás előtt pár nappal turiztam. Én nagyon szeretem a vászon kis felsőket, mert egyszerre romantikus és kényelmes. Nemde? Na és csíkos is! :)

2 megjegyzés:

  1. Mit is írhatnék, igen rossz dogotok van .... :))))

    VálaszTörlés
  2. Megértem a férjedet, én is imádom a víz minden formáját:)))
    Csini a szett!

    VálaszTörlés