kedd, március 5

Hétvégi kényelmes

A szombati hiper fárasztó csajos nap után gondoltam egy kényelmes szettben megyek anyumhoz ebédelni. Persze az ing már a legutóbbi turizásom eredménye. És pont ez az ing volt az, amin egy kicsit vaciláltam, de végül megvettem. Megfigyeltem, hogy az ilyen darabok lesznek aztán a kedvenceim! Így meg sem lepődtem, mikor ez volt az első ruha, amit felvettem. Beváltotta a hozzá fűzött reményeim, mert puha és kényelmes volt.
És akkor beszéljünk a új, és furi táskámról. Ezt is szombaton turiztam. És nekem nagyon bejön ez az régi vágású szabás. Kicsit olyan anyutól örökölt hatása van, ami nekem kifejezetten bejövős stílus. Persze ez a lakk és arany sokoknak nem tetszik, de nekem van benne valami megfogalmazhatatlan furiság, ami bejön! :))))
XOXO



 


 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

1 megjegyzés:

  1. az ilyen ingrucikat én se tudom soha ott hagyni. nemrég értem haza a turiból, 2 szoknya, 1 nyári kabátka, 1 barátnő kisfiának póló (1 év múlvára:)) jött velem haza 3150 forintért.

    hnap meglesem kabi ügyben a sugárt, jő az új áru oda is. :)

    VálaszTörlés