szerda, március 27

Pufisító ruha


Férjem szerint van a ruháknak egy csoportja, ami nem előnyös. Ilyenkor csak annyit mond: "Kicsi pufisít." Nagyon ritkán mondja, és csak akkor, ha ha már tizenötödször kérdezem meg, hogy  "Hogy áll?" Szóval szerinte ez a ruha is ilyen kategória.
Hát nem is tudom... Ok, hogy nem a legelőnyösebb ez a ruha, de a színe mindent visz. És olyan fincsi pamutból van, hogy ezeken a hideg napokon nagyon jó viselet volt. :)
Nektek hogy tetszik? Néha azért fel lehet venni? :D
XOXO


 

8 megjegyzés:

  1. Szerintem csak egy fekete övvel szorosra kell húzni derékban és voila :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon aranyos! Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Én is arra gondoltam, amire Lili. Valami fekete övvel - vagy díszítéssel, tekintve hogy oldalt vannak rajta gombok. Egy próbát megér, mert határozottan nőcis darab.
    Ha nem nyerő így sem, akkor csinálj belőle egy isteni pink szoknyát! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik bár ezzel a konkrét táskával már túl sok is a színe kicsit. Mondom ezt én, aki imádom a rózsaszínt! :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is hiányzik az öv, de egyébként ebből a szögből egyáltalán nem pufisít és ráadásul baromira illik a táskádhoz :)

    VálaszTörlés
  6. Most nézegettem a képet, és a fekete öv tényleg jó lenne rá! Legközelebb megpróbálom azzal. Remélem az már csak jövô télen lesz! :D
    Köszi segítséget!

    VálaszTörlés
  7. a lányoknak igazuk van, az öv sokat segíthet! :) amúgy kedves a férjedtől, h csak ilyen vonakodva jegyzi meg és ilyen kis szolídan a véleményét! nálunk otthon kérdeznem se kell, azonnal megkapom, ha "ez nem áll jól/túl szűk/túl bő" kijelentéseket.

    olyan szívesen megjegyezném, h az új hajszínedhez nekem már ez a pink nagyon sok, de rájötem, h nekem is van 1-2 olyan ruhadarabom, ami meg az én pirisvörösemhez nem a legjobb és mégis magamra veszem. nah ilyen szempontból a szőke vagy barna hajszín a nyerőbb, azzal bármi felvehető...

    VálaszTörlés
  8. Igen, egy övet én is tennék rá, vagy bevennék belőle derékban. De nagyon csini!!! :)

    VálaszTörlés