szombat, március 30

NY city

Most jöttem rá, hogy a bejegyzés megfelelőbb címe lett volna az, hogy "Barátnős felső". Ugyanis ilyen felsőnk egyforma van a barátnőmmel. Különböző időben turiztuk, és ígérem lesz egy közös képünk is benne, ok? :)
Amúgy amint látszik kicsit egy irányban gondolkodom ami az öltözködést illet. Valahogy olyan szex és New York hangulatom van van mostanság. Pedig nagyon rég láttam részeket belőle. Na ok, a pénteki szerelésem oka az volt, hogy valami szuper kényelmesbe szerettem volna menni, mert már csütörtökön hétvége hangulatom volt, és semmi kedvem nem volt pénteken dolgozni (de sajnos kellett). De igazi túlélő szerelés volt, mert mindent megcsinéltam és elintéztem pénteken, amit akartam. Szóval ha láttok ilyen felsőt a turiban vegyétek meg. Szuperwoman erő rejlik benne! :))))
Hiszitek, ugye?
XOXO

 

2 megjegyzés:

  1. várom a közös képet! :)
    a szett pedig igazi rohangálós összeállítás, tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közös képet én is várom, mert az azt jelenti, hogy jön hozzám a barátnőm! :D

      Törlés