péntek, március 1

Újra a szépeség


Nem magamra gondoltam a címben, hanem a blúzomra. Nem tudok betelni vele. Tegnap szépen sütött a nap, így jól érvényesült a szép tavaszi blúz. És nekem is napsütéses jó kedvem volt benne.
A hajam olyan "bad hair day"-es, sorry, de mivel tegnap délután Zumbázni mentem nem volt ihletem előtte hajat mosni.
Most viszont puszi nektek de sajnos nincs több időm, mert még be kell vásárolnom, és porszívóznom is kell mielőtt megjönnek a vendégeim. Csajos napot tartunk, amiben egy éjszaka is lesz. És persze holnap turi! Próbálok fotózni, és akkor kaptok élménybeszámolót! OK?

XOXO


 


A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

1 megjegyzés:

  1. én voltam az előző megmutikor is az, aki leszólta a felsőt, mármint akinek nem tetszett. őőő, legközelebb inkább maradjak csöndbe? ;)

    VálaszTörlés