szombat, június 22

Egy kis olvasnivaló



Kezdjük a végéről: 
Lehet, hogy ciki, de én zokogtam a könyv végén. Még szerencse, hogy a férjem már aludt, mert piszok cikinek éreztem, hogy ülök egy könyvvel a kezembe és zokogok. Persze reggel elmondtam neki, és ő meg csak kedvesen mosolygott. Igen, ez egyike a könyveknek, amiket a könyvhéten vettünk, és igazi csajos nyári olvasmány, de mégis nem olyan link féle semmitmondó, hanem olyan, amin még napokig kattog az agyunk.

Egy kis előzetes:
Mindegyik nyár tökéletes volt. Kivéve az utolsót.
Elisabeth Lowe váratlanul csomagot kap.
Egy albumot, tele réges-régi, Magyarországon készült fényképpel, és egy kísérőlevelet, melyben arról értesítik, hogy édesanyja, akivel több mint egy évtizede megszakított minden kapcsolatot, meghalt.
A képek nézegetése felidézi a fájdalmas múltat, amikor a kilencéves kislány a szüleivel a Balatonnál töltött egy hetet, és édesanyja úgy döntött, nem tér vissza a szigetországba. Beth az apjával maradt, de minden nyáron meglátogatta az édesanyját Magyarországon. Éveken át ezek a nyarak tartották benne a lelket, de tizenhat éves korában valami visszafordíthatatlanul megváltozott.
Azóta Beth egyszer sem engedte meg magának, hogy azokra a varázslatos nyarakra gondoljon.
A csomag érkezése azonban felkavarja a múltat és átrendezi a jelent.

Pár sor az írónőről:
Kutakodtam a neten és megtudtam, hogy az írónő szintén félig magyar származású és gyermekkorábn sok időt töltött Magyarországon. Szereti a dobostortát és magyar ételeket. :) Most Svájcban él.
De itt van egy beszélgetés vele, ebből sokmindent megtudhattok róla:



És ide belinkelem az írőnő blogját, ahol írt magyarországi látogatásáról:
Emylia Hall blog, 1. rész. Emylia Hall blog, 2. rész. 

Pár fontos adat:
Kiadó: Park
Eredeti cím: The Book of Summers
Fordította: Mesterházi Mónika
Oldalszám: 344

Kinek ajánlom?
Mindenkinek, aki szeret elgondolkodni sorsszerűségen, gyerekkoron, szerelmeken. Én annyira magaménak éreztem a könyvet, hogy újra előtört bennem a vágy, hogy megírom gyerekkorom Balatonon töltött időszakát egy regényben! :) Igérem nem lesz ilyen sírós a vége! OK?



XOXO
 

4 megjegyzés:

  1. Köszi az újabb könyvajánlót! A múltkoriban sem csalódtam és tudom hogy ezt is imádni fogom, szívem szerint már most rohannék a könyvesboltba. :))
    Természetesen a te történetedre is nagyon kíváncsi vagyok. Vágj bele:)) Érdeklődve várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó? Vándorsólyom kisasszony is tetszett? Húúú az nagyon izgi volt! :)))
      Most is olvasok egy könyvet, majd írok róla! OK? :)
      A könyvet egyszer meg csak megírom.... :)))

      Törlés
    2. Igen, igen tetszett a Vándorsólyom kisasszony, annyira hogy a barátnőm azt kapta szülinapjára ajándékba, és ő is egy nap alatt megette...:))
      Mit olvasol most? Mindenképpen írj róla!!:))

      Törlés
  2. engem is meggyőztél most, utána is járok mindjárt! :)
    én most 2 napja kezdtem el a katedrális folytatását, az idők végezetéiget, szóval még 1-2 hétig biztosan nem kell új olvasmány után néznem. :))

    VálaszTörlés