szombat, június 29

Nyírj! Varrj! Alkoss!

Minap a facebookon több olyan ötletbe is belefutottam, ami arról szólt, hogy egy férfi ingből miket lehet csinálni magunknak. Gondoltam kezdek én is keresni egy párat, hiszen a Hádában mindig egy csomó szép férfiinget látok, és férjem nem az az inges típus, szóval csak nézegetem őket. Pedig némelyik férfiingnek nagyon jó az anyaga és a színe, nagyon csábítóak! :)))
 

Na mármost a kutakodásom eredménye azt hozta, hogy ráakadtam Anne Hollabaugh blogjára.
Anne egy kétgyerekes családanya, aki szereti a művészetet, különösen a divatot és a rajzot, van egy csomó állata (cicák és halak) és egy nagyon szerető családja. A WobiSobi blogot 2010-ben indította el, és a szó (WobiSobi) jelentését ő úgy fogalmazza meg, hogy a stílusosság és az őrültség egyvelege.

Anne oldalát nézve csak ezt mondogattam magamnak "hú ez de jó, ilyet is csinálok, meg ilyet is!" És már le is beszéltem unokahúgival, hogy veszünk egy csomó férfipólót és ilyeneket csinálunk magunknak:


Amúgy a póló és férfiing átszabáson keresztül rengeteg filléres ötletet találtok majd, amit akár minimális kézügyességgel is meg lehet csinálni! Szóval ha van egy kis időtök, barkácsoljatok magatoknak divatos cuccokat! OK? :D



XOXO
 

3 megjegyzés:

  1. Tényleg ötletes dolgok, köszi a linket! én is szemezgetek egy pár ötlettel:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a blogot én is követem! Nagyon jó dolgokat csinál, és ahogy jobban utána néztem, egy csomó videót találtam youtube-on ilyen témában (nem csak tőle, persze).

    VálaszTörlés