péntek, június 21

Riszálom úgyis!


Újabb olyan szett, ami tavaly már volt rajtam! :D De ok, már nem csinálok összehasonlító képet a facebookra! :) Érzem én, hogy uncsiiiiii! Majd ha újabb változások lesznek, ok?
Amúgy ebben a szoknyában nagyon lehet riszálni. Tudjátok olyan latinosan toporogva. Tegnap srandoltunk kollégákkal, és az öltözőben unalmamban előadtam a riszálós magánszámomat! :D Vicces volt! Évekig tanultam salsázni és jártam ilyen bulikba...most egy pillanatra nagyon hiányzott, de mikor kijöttem és megláttam a férjem, már nem is annyira! Maradt neki a riszálásom! :))))
(Félreértés ne essék, tőle akár járhatnék bulizni, táncolni... csak nekem jobb vele!)


Pááá Mindenkinek! menjetek hétvégén strandolni, bulizni, haverokkal iszogatni, éjszakai bringázásra a városba....mit tudom én! A lényeg, hogy nevesettek sokat és legyetek extra csinosak! :)



XOXO
 

2 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy itt nincsenek turik. :(

    VálaszTörlés
  2. annyira imádom az ilyen (általam pörgős szoknyaként definiált) típust, nekem is ez a kedvencem.
    ez pedig csini és cuki is egyben. a mulatásból megvolt, bár a tánci kimaradt, de péntek leánybúcsúztunk egy jó barátnőmmel, szombaton peidg egy másiknak volt az esküvője.

    VálaszTörlés