kedd, június 11

Királylány szett


Múlt hétvége felé elegem volt mindenből. A sok munkából, az időhiányból, a rossz időből. Pénteken délután – pont mikor kisütött nap – pár percre kiugrottam az irodából, mert egyrészt levegőre, térre volt szükségem, meg már valami mást is néztem volna a monitoron kívül. A közelben nem sok bolt van (Lidl, Rossmann és kínai boltok), de például van egy nálam közepes kategóriás turi is. Ez azt jelenti, hogy nagyon ritkán van jó ruci, és darabáras. Bementem, mert – mint azt tudjátok –, engem a turi megnyugtat, kikapcsol. És ezt a rucit találtam. Méretben tökéletesen passzolt, bár a 3500 Ft-os árat sokalltam érte, csak azért adtam meg, mert ad egy nagyon kellett a lelkemnek, ad kettő a ruha szerintem nem volt hordva, azaz band new volt! :D
És a cipő? Már mutattam a facebookon is. Majdnem sírtam, mert nagyon nem volt olcsó, de megláttam, és csak annyit tudtam mondani: inkább nem eszem egy hétig! :))))))) Annyira az én cipőm, nem?
Hát így jött össze a királylányos szettem. Jól éreztem magam benne, és ajánlom mindenkinek, hogy öltözzön fel ennyire csinin, ha nem is minden nap, de legalább hetente egyszer-kétszer. Egy nap attól lesz ünnepi és alkalmi, hogy azzá tesszük! Hát adjuk meg a módját! OK?

XOXO

 

6 megjegyzés:

  1. 35 ft-os! Az nem is volt sok! :))) :P

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ohhh...neeem 3500 Ft-os! Javítotam! Köszi! :D

      Törlés
  3. Hihetetlen, milyen jó darabokat tudsz túrni és összeválogatni.
    Nagyon csinos vagy!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :))))
      De hidd el, néha én is tanácstalanul állok a szekrény előtt! :)))

      Törlés
  4. pörfikt, ez is top10-es szett nálam. lassan bővíteni kell a listát, mert halmozódnak a kedvencek. :))
    én ma a tchiboba megyek be kis kék tornacipőt lesni, szimpinek tűnik a katalógusban ill. tegnap a kirakatban is, csak már lusta voltam bemenni és sietnem is kellett.

    VálaszTörlés