csütörtök, augusztus 8

A hajam?


Az úgy volt, hogy valamelyik este megmostam a hajam, majd befújtam hajvégápolóval, ezután szépen kifésültem...ide-oda fésülgettem, és rám tört, hogy nekem kellene egy frufru. Ezután leültem a tv elé, és kattogott az agyam. Majd fogtam a szabóollót, és kimentem a fürdőbe. Pár perc múlva így jöttem ki. :) Férjem e közben a számítógép előtt molyolt. Mikor kijöttem rám nézett és felhúzta a szemöldökét, majd ennyit mondott: Jó! :)
Így lett a frufrum. Ja és a shortomat a tesómtól örököltem, mert ő kifogyott belőle. De a képeket nézve nekem is csak otthoni gatya lesz! Mert hát igen lötyögős rajtam. :)
Fogyókúráról jut eszembe: voltam endokrinológián, és sok jó hírrel nem kecsegtettek. Most kaptam gyógyszert (metformint) és 160CH/nap diétán vagyok. Szóval mindenkit, aki számolja a szénhidrátokat kérek, hogy mindenféle segítséget osszon meg velem! :))))

XOXO

17 megjegyzés:

  1. Nekem mindhárom terhességemnél csinálni kellett a 160 CH diétát, terhességi diabetes miatt. Mit szeretnél tudni? A legfontosabb jelen pillanatban, hogy 30 dkg dinnye fér bele naponta, az is leginkább uzsonnára. :D A legrosszabb egyébként, hogy gyümölcsöt nem ehetsz annyit, amennyit és amikor csak akarsz. Jah, meg a reggeli tejesKV is ugrik :((( És a fagyi. És a fini tészták...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nem nagyon szeretem a gyümölcsöket, így ez annyira nem zavar. A fagyi sem annyira zavar. Tésztából teljes kiőrlésű és/vagy szénhidrát csökkentett sem lehet? Miért nem ihatok tejeskávét reggel?

      Törlés
    2. Sajna nem elég a CH-t számolgatni, a diéta lényege, hogy a vércukor szinted a lehető legegyenletesebb legyen. Ehhez kell tudni, hogy gyorsan felszívódó vagy lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz-e az étel (ez az ún. glikémiás index). A tej, gyümölcs pl. gyors, azaz gyorsan "felcseszi" a vércukrot. Ezt reggel nem szabad, túl nagy lenne az ingadozás. Nem kaptál eligazítást dietetikustól? És az is fontos, hogy megspórolni sm szabad a szénhidrátot, azaz az előírt mennyiséget biztosítani kell (azaz nem elég húst salátával ebédelni, kell mellé az 50 gramm CH, pl. marék barna rizs)
      És nekem is tetszik a frufru :)

      Törlés
  2. A hajad?! a hajad nagyon jóó! :) Csini vagy!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a hajad, jól áll!!! :)

    Tejeskávé azért nem jó reggelre (Ch diéta esetén), mert egyrészt a tej elég magas CH-val rendelkezik, de leginkább azért, mert akkor hirtelen feldobja a vércukrot, ha éhgyomorra ez jut a szervezetedbe. Ha jól emlékszem, akkor 1 dl tej 10 g szénhidrát... :(
    Mint ahogyan reggelire gyümölcsöt sem szabad fogyasztani, dehát ez nálad úgysem érdekes, mert nem vagy oda a gyümölcsökért. :)
    Táblázatot, minta étrendet kaptál?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll neked a frufru :3 Jól döntöttél, hogy levágtad :)
    A cipőd a szivem csücske nagyon szép :3
    Amúgy mindig elolvasom a kommenteket a bejegyzéseidnél, és bocsi, hogy megkérdezem, de terhes vagy? Vagy csak nekem nem fog az agyam :/

    VálaszTörlés
  5. Megoldás: kaloriabazis.hu Én ott számolom, imádom, egyszerű, praktikus.

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek...kezd összeállni a kép, de szerdán megyek diabetológushoz eligazításra!
    csak türelmetlen vagyok, és addig is szeretnék mindent jól csinálni! :)
    Most már pl. megvilágosodtam lassú és gyors felszívódású CH-ból. Most a sajtok kérdés vetôdött fel bennem, mert ugye húst nem eszem, csak halat, de a sajtokat nagyon szeretem! De ha jól látom fehér sajtokat (nem zsírosakat) gyakorlatilag ehetek sokat. meg túrót! :D

    VálaszTörlés
  7. A frufru szuper! Nemrég hasonló módon én is mellette döntöttem, nem bántam meg, de most feltűzöm, mert nagyon meleg!
    Az eü. probléma miatt szurkolok neked, hogy sikerüljön kordában tartanod!

    VálaszTörlés

  8. Szuper a hajad, kellett ez a frufru! :)
    Nekem a szett is bejön - ebben a dög melegben jó a lötyögös, alig ér hozzám cucc és te remekül ellensúlyoztad nőcis kiegészítőkkel!
    Én ugyan nem számolgatom a CH-t, de nagy elismerésem mindenkinek aki ezt csinálja! Vica blogjám sok előre kiszámolt receptet találsz: http://gumimacik.blogspot.hu. Remélem ez segít! :) És jobbulást!

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett a frufru! :-)
    nekem féloldalas van, anélkül nem szeretem a hajam. Ha nem akarok frufrut, csak eltűzöm, ha meg akarok, csak szépen megszárítom úgy, hogy normálisan álljon.
    Ha kell, van néhány IR diéta táblázatom, szívesen átküldöm!

    VálaszTörlés
  10. Már mindent leírtak előttem. Mindent tudsz.
    Nekem is 160-os (vagy 180? már nem is emlékszem) ch-diétán kellett élnem terhesen, de nem is híztam el. Bezzeg most...
    Hamarosan csonti leszel, meglátod!

    VálaszTörlés