szombat, augusztus 3

Városi shopping


Az én drága férjem  kitalálta, hogy beszerez még pár könyvet magának, merthogy az Alexandrában óriási leértékelés van. Gyorsan csatlakoztam hozzá, mert van egy szuper anyagos bolt a Nyugati környékén, ahol 390-490 ft egy méter anyag, és ágynemű anyagot keresek épp. Ugyanis 4-5 éve költöztem az új lakásba, ahol a hálóm lila színű, így akkor beszereztem lila ágyneműket. És mivel volt köztük pár nem annyira jó minőségű, azok kezdenek nagyon avétos állapotba kerülni. Otthon mértem számoltam kalkuláltam és nekilódultunk a városnak. Nagyon sikeres volt a túránk, mert én két garnitúrára is vettem anyagot, míg férjem vagy 15 könyvet vett! Volt amit már karácsonyra vettünk ajándékba, volt amit nekem nézett ki! :) Én két óriás szatyor anyaggal (2x13 méter), ő egy nagy hátizsák könyvvel jött haza. Kedélyeink megnyugtatására vettünk egy óriás limonádét az egyik belvárosi kiülős helyen, de amúgy felpakolva siettünk haza, mert meg kellett állapítanunk, hogy ez a meleg még nálunk is durva, na de beljebb...elviselhetetlen!
Mindenkinek ajánlom, hogy pattanjon brinyóra, mert a metro tömött volt, büdös és meleg! A bringán az ember lánya csak kora reggel lassan tekerve nem izzad annyira le, hazafelé, meg csak a saját szagát kell elviselnie! :))))))
És hogy kicsit a szettemről is beszéljünk: na milyen gatyát turiztam? Csini és kényelmes egyszerre, már csak egy baj van vele: felvétel előtt vasalni kell, és nagyon gyűrődik! De ettől még nagy kedvenc!



XOXO


2 megjegyzés:

  1. Tényleg jó ez a nadrág! Irigykedem az anyagok miatt, én is nemrég ágyneműnek valót kerestem, mert nem találtam olyat, ami kellett volna, és nem adok ki kb. 10ezret sem 1 garnitúrára, ráadásul kettő kéne... De szerencsém volt, mert 2000-ért találtam jó minőségűt, igaz, nem 100%-ig olyan, amilyet akartam, de egy darabig jó lesz, aztán majd még vadászok anyagot én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ilyen 2-3 ezres félmegoldások voltak eddig, de 4 év alatt elhasználódtak, és most nem akartam félmegoldást! Nekem így most 10 ezerért lett 2 garnitúrám, de úgy, hogy nekünk 2 paplanunk és 8 kispárnánk van (nagypárna nincs) És most mindenen egyforma van! Így megérte szerintem az árát. És megvarrni sem volt olyan vészes: 1 garnitúra/ 1 délután. Vicces volt, mert a paplanhuzatoktól féltem jobban, de a kispárnák tovább tartottak! :D

      Törlés