kedd, augusztus 13

Azok az 50-es évek


Nem bírtam ki szombaton, és újra el kellett mennem a turiba. De tudtam, hogy el kell mennem, mert a Nagy Lajoson ilyenkor – augusztusban – nagyon sok egyberuha van. Így is volt. Aki szeretne ilyen cuki kis rucikat, az feltétlen menjen el, mert rengeteg van, és nagyon jóóók. Én nagyon szigorú voltam magammal, és kettőnél többet nem vehettem (ugyanis ennyit selejteztem ki múltkor!). Így is visszatettem egy kéket, amit azóta megbántam..... lehet visszanézek, hátha nem vitte el azóta senki! :)
Ez a ruha nekem nagyon az 50-es éveket juttatja eszembe, és nagyon tetszik. Sajnos anyagában is nagyon retro, így nem annyira kényelmes, de a tegnapi napot azért már ki lehetett bírni benne. Felül kicsit bő rám, így azt hiszem szűkítek a felső részén, hogy csinosabban álljon. :)
Amúgy a tegnapi napom halál volt. Lejárt a jogsim, és gyorsan elmentem a központi okmányirodába megújíttatni. Az, hogy az orvosival együtt ez több mint 10000 forintomba került, az egyik problémám. A másik hogy fél 8-tól fél 1-ig az okmányirodában dekkoltam. :( Nem élveztem.

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése